1/8/10

Επειδή η λογική τελειώνει
εκεί που αρχίζεις εσύ
Και μ’ένα σου άγγιγμα
όλα γκρεμίζονται και πάλι
χτίζονται από την αρχή
Και οι γαλαξίες και τ’αστέρια
χορεύουν μέσα μου ως το πρωί
Γι’αυτό σ’αγαπώ...

Επειδή χαράζεις καινούργιες πληγές στο κορμί μου
και γίνομαι χώμα και σάρκα και αίμα
και γίνεσαι εσύ η ψυχή μου
κι οι άγρυπνες νύχτες
φεύγουν πέρα μακριά απ’τη ζωή μου
Γι’αυτό σ’αγαπώ...

Κι επειδή υπάρχουν τόσες χιλιάδες
"επειδή" να σου πω
και μόνο στα χέρια σου νιώθω
ατόφιος εγώ
κι όπου κι αν ψάξω στις γωνιές
του μυαλού μου εσένα θα βρω
Γι’αυτό σ’αγαπώ...

Επειδή γεμίζεις πουλιά και χρώματα
κάθε αίσθησή μου
κι ένας τυφλός ανάβει ένα φως
να δει βαθιά μες στη συνείδησή μου
και δε μού’ μεινε ούτε μια ντροπή
να φτύσω πάνω της μ’όλη τη δύναμή μου
Γι’αυτό σ’αγαπώ...

~Νίκος Καστρινός -Αν αγαπάς αληθινά~

Δεν υπάρχουν σχόλια: