4/7/10

Τώρα που μας χωρίζουνε βουνά
από λόγια αλόγιστα και θάλασσες
να έρχεσαι συχνά στον ύπνο μου
Photobucket
Να 'ρχεσαι πιο συχνά με αερόστατο
Photobucket
Με ξύλινο τρενάκι, με τρεχαντήρι, υπερωκεάνιο,
με τα πόδια...Nα 'ρχεσαι πάντως...
Photobucket
Εξάπαντος να 'ρχεσαι κάθε νύχτα,
με ρούχα ή χωρίς...
«Σουσάμι άνοιξε» θα λέω τρις
και θα σε μπάζω στ' όνειρο
Photobucket
Στο ίδιο όνειρο, πολύχρωμα μπαλόνια
που τα πήρε ο αέρας να τα πάει μακριά
μια πάνω και μια κάτω μεθυσμένα
Photobucket
Έλα στον ύπνο μου, σε περιμένω...
Photobucket
Να καθαρίζουμε παρέα φρεσκα φασολάκια
να τρώμε καρμπονάρα,
να σε ταΐζω μενεξέδες, κουκουνάρια
και να σε πασπαλίζω φεγγαρόσκονη...θα δεις!
Photobucket
Ανάμεσα σε ερωτιδείς κι αγγέλους να πετάς εσύ,
μαζί κι εγώ...
Κι αν θέλεις θα γινόμαστε ακροβάτες,
ηθοποιοί σε θίασο πλανόδιο...Έλα...
Στο ίδιο όνειρο εμείς οι δυο να παίζουμε τρίλιζα
στα κατώφλια του καλοκαιριού
Photobucket
Σε πύργους από φίλντισι κι ακριβό βελούδο,
να κυνηγιόμαστε στο μυρωμένο λιβάδι των αισθήσεων,
των παραισθήσεων...
Photobucket
Να σε φτάνω, να σ' αγγίζω, να σε πιάνω...
Photobucket
Να 'μαι τα χέρια εγώ κι εσύ το πιάνο
και να σε τραμπαλίζω
και να σου φτιάχνω κούνια σ'ανθισμένη κερασιά
Να σε κουνώ, να σε ταρακουνώ...
Photobucket
Μόνο να έρχεσαι στον ύπνο μου κάθε νύχτα
Photobucket
Τ' άλλα θα στα πω στ' αυτί...
Photobucket
Γιατί τα όνειρα,σαν τα θαύματα είναι.
Βγαίνουν αληθινά μόνο αν τα πιστεύεις...
Photobucket

1 σχόλιο:

ελ είπε...

Χ.Μπουλιωτης τα αγαπημενα μ παραμυθια απο κεινον γραμμενα ..